niedziela, 4 maja 2014

Gdzie mnie znajdziecie? / wygląd bloga - ♥2

Jak pewnie zauważyliście, zmienił się wygląd bloga.
Pomogła mi trochę Patrycja, ale większość zrobiłam sama.
Dodałam linki do mnie, niestety aktualnie są to tylko ask i facebook. 
Oczywiście dodałyśmy też rubrykę '' followers ''.
Zrobiłyśmy nagłówek ze zdjęć z internetu, zmieniłyśmy wygląd czcionki, samego postu jak i tytułu.
Wypośrodkowałyśmy tytuły postów i datę i gotowe!
Jestem zadowolona z mojego wyglądu bloga. 
Wiem, że będzie zmieniany jeszcze tysiąc razy, ale na razie ten mi w zupełności wystarcza. 

Czytasz = Komentujesz 
Podoba się? Zaobserwuj, a ja się odwdzięczę! ♥

1 komentarz:

  1. Bardzo fajnie wam to wyszło ; ) Mi się podoba : ) Tak wiosennie ; ) Zaobserwowałam < 3 Zapraszam : http://spelniaj-swoje-marzenia.blogspot.com/ Pozdrawiam ; )

    OdpowiedzUsuń